April 11, 2012

İstanbul'da Ucuz Mobilya Ariyorum!

  No comments    
categories: ,

Epeydir, evime almak istediğim bir takım mobilyalar var.

Mobilya ihtiyacındaki boşluğu hızlı ve uygun fiyatlara (çoğunlukla) kapatabileceğiniz, ilk akla gelen seçenek olan IKEA, arayışlarıma malesef cevap vermedi, hayal ettiğim gibi parçaları orada bulamadım. Ümraniye'deki MODOKO'yu da gezdikten sonra - ki çok yorucu bir yer: ilk gezdiğiniz dükkanı, "diğer yerlerde ne varmış bir göreyim" diye gezerken, bir de bakmışsınız unutmuşsunuz; haydi yeni baştan - ihtiyacımı oradan da karşılayamayacağımı anladım.

Aslında aradığım şeyler çok basit: Düz, sade, ahşap bir masa, yine ahşap, sırt kısmı hasır veya ahşap modelli sandalyeler ve ahşap şifonyer ve komodinler. İstediğim ise, bunları ikinci el veya ucuz fiyatlara alıp, kendim renove etmek, istediğim renklerde boyamak.

Araştırmalarım sonucunda, spotçular veya bit pazarlarına bakmam gerektiğini gördüm. Eskiden Kadıköy'de kurulan ve çokca övülen bit pazarı bir süre önce kaldırılmış, Samandıra'ya taşınmış. Ne yazık ki, oraya gitmem çok zor görünüyor. Spotçular konusunda da, nereden başlayacağımı henüz bilmiyorum, şimdilik yalnızca Üsküdar'da birkaç spotçu olduğunu biliyorum, bu haftasonu gidip onlara bir göz atacağım.

Bana önerebileceğiniz spotçu veya bit pazarı gibi yerler var mıdır? İstanbul'da nerelerde uygun fiyatlı mobilyalar ve ev aksesuarları bulabilirim?

Onlarca DIY ("Kendin Yap") projesini adım adım anlattığı, süper bir blogu olan Centsational Girl'den birkaç örnek fotoğraf :

tables before staining
b and a2

0 comments:

Post a Comment