May 2, 2012

20 KÜSÜRLÜ YAŞLARIN TERMİNOLOJİSİ

  No comments    
categories: ,

Ise baslayali neredeyse bir yil, Turkiye'ye donus yapali bir bucuk yil, mezun olali ikiden fazla yil, vs, vs, vs... Zamanin ne kadar hizli gectigine gunden gune daha cok hayret ediyorum. Her senenin biraz daha hizli gecmesi beni korkutmaya basladi. Biraz yavaslayalim: sakin ol zaman, ben herseyi uzun uzun, tadini ala ala yasamak istiyorum! Son iki senedir en cok kullandigim cumlelerden biri: 'Gunler 24 saatten fazla olmali'' oldu.
Herkes boyle mi hissediyor acaba, yoksa benim kisisel zaman yonetimi becerilerim zayif olabilir mi, - peki bunun egitimi var midir? :)

Yaslar ilerledikce, hayatimiz degistikce, bir takim soru ve cumle kaliplarinin sikca tekrar edildigini fark etmeye basladim:

* Bugun cicekleri suladim mi?
* Disari cikamam: camasir yikamam ve camlari silmem gerek!
* Bulasik makinasinin parlaticisi bitmis.
* Su ay sonu bir gelse...
* Bir icki daha icebilirim aslinda, ama bu kadari da yeterli.
* Saat 11, uyku vakti!
* Olamaz, goz alti nemlendiricim bitmis!
* Hay aksi, aidati yatirmayi unuttum!
* Saat 8 olmus, uyanma zamani! (Cumartesi)
* Galiba artik .........nu yemesem iyi olacak.
* Olamaz, Activia bitmis!
* Bayram icin tatil planini yapmak icin gecikiyoruz!! (Bayrama 6 ay kala)

Buyumenin guzel yanlari da yok degil elbette, ama bu belirgin degisiklikleri de fark edince gulsem mi aglasam mi bilemiyorum!

0 comments:

Post a Comment