May 9, 2012

ELMALI KEK VE RENKLİ OJELER

  No comments    
categories: ,

Haftasonu annemler gelmeden kek yapmak icin kollari sivamistim. Evde, onceki gun pazardan aldigim harika elmalar vardi, elmali kek tariflerini aradim taradim ve sonunda yulafli, elmali ve tarcinli, "Guney usulu" (Amerika'nin guneyi olsa gerek, kaynak oradan:)) denilen bir tarife karar verdim. Daha yaparken agzim sulanmisti, fakat ne yazik ki sonuc benim agiz tadima uygun olmadi. Cok kabaran ve hafif bir kek olmadi. Hamuru oldukca yogun, kivami kati birsey oldu. Ilk pistiginde ve ilikken tadi idare ederdi, ama ertesi gun gayet vasat bir hal aldi. Kisacasi, elmali kek denememin sonucu husran oldu. Gercekten cook guzel olacak elmali-tarcinli ve hatta yulafli bir kek tarifi arayisina devam ediyor olacagim.

Ote yanda, sikici ve yorucu gunlerime renk katmak icin kendimi ojelerle senlendirmeye devam ediyorum. Pastelin mercan renkli ojesi (Turk oje markalari arasinda kesinlikle Pastel'i tek gecerim) ve Nisan ayi Vanilya Club kutumdan cikan China Glaze'in altin rengi bol simli ojesi (harika bir oje) super bir kombinasyon oldu!



0 comments:

Post a Comment