May 16, 2012

İŞ HAYATINDA BİR YIL

  No comments    
categories: ,

Bugün, gerçek anlamdaki iş hayatında birinci yılımı dol-dur-dum!
Bir yılın geçmiş olması gerçek gibi gelmemekle birlikte, ne kadar dolu geçirdiğimi fark edince de seviniyorum. Son bir yilda, kisaca: tamamen yabanci oldugum bir sektore adapte oldum, neredeyse tum universite hayatimda ogrendigim kadar cok sey ogrendim, hep yasamak istedigim sehir olan Istanbul'a tasindim - hatta Istanbul'lu olmaya bile yaklastim (Istanbulkart edinigimden beri ve sokaktaki 'taksi savaslarinda' kazandigim birkac galibiyet sayesinde bu duygum iyiden iyiye artmaya basladi), Can mezun oldu, o da Istanbul'a geldi, ise basladi, ben kurege basladim, Kozyatagi'ni cok sevdim, bi dolu muhtesem insanla tanistim, ve bugun hayatimda ilk kez balik pisirdim!

{Norvec somonu. Somon cok yagli bir balikmis meger, yarisindan sonra icimi baydi.}
Bu arada: Buena Vista Social Club'la Turkiye'nin ilk Latin muzik karnavali 11 Temmuz'da Kucukciftlik Park'ta gerceklesek; biletler sehirfirsatinda cok uygun fiyata cikmis! Tabii ki kacirmadim; siz de buyurun!


0 comments:

Post a Comment