June 13, 2012

ALTIN KELEBEK

  No comments    
categories: 
Geceye damgasını vuran dekolte!


Pazartesi akşamı denk gelip, nedir ne değildir görmek adına kanepeye yayılıp izlediğim 39. Altın Kelebek ödül töreni yalnızca bana mı çok başarısız ve plansız geldi, merak ediyorum. Ödül sahiplerinin zaten konuşma yetisi yok, onu önceki törenlerden ve basına verdikleri başka demeçlerden de biliyoruz; fakat asıl şovu götürmesi gereken kişilerin, yani sunucuların performansı inanılmaz başarısızdı. Çok yanlış seçim olmuş. 

Fotoğraftaki üçlü, çok iyi komedi oyuncuları olabilir, ama bu, sunuculuk görevini, sunuculuk eğitimi almış başarılı kişilerden daha güzel yapacaklarına anlamına maalesef gelmiyor. Hiç mi pratik yapılmamış, kimse mi bu rolün onlara oturmadığını görmemiş, anlamadım. Çok iğreti ve başarısızlardı ne yazık ki ve izleyicilere tuhaf boşluklar ve sessizlikler yarattılar. 

İrem Sak'ın, sahneye çağrılan her kişinin anonsundan sonra pür monotonlukla "alkışlarınızla" tepkisi, ödül verildikten sonra elli kere "tebrik ederiz"ler, mimiksiz yüz ifadeleri ve tören boyunca akıcılıktan eser olmaması üzücüydü. Dizide bu kadar beğendiğim bir oyuncunun da sunuculukta bu kadar kötü olmasına şaşırdım. Demek ki neymiş? Birisi komediyi iyi yapıyorsa, komediyi iyi yapıyordur. Herşeyi değil.

Gece boyunca doğru düzgün ve içten bulduğum yalnızca iki kişi vardı: Meryem Uzerli ve Gupse Özay. Tek yaptıkları, doğal ve samimi olmaktı. Çok zor olmamalı diye düşünüyorum, diğerleri de örnek alabilir! :)

0 comments:

Post a Comment