April 3, 2013

GECIKMIS MUZIKAL KESIFLER

  No comments    
categories: 
Ben bu sesleri nasil daha once kesfetmemisim bilmiyorum. Bahsettiklerim, Jehan Barbur ve Ceylan Ertem
Gectigimiz gunlerde Bilgi Universitesi Mezunlar Dernegi'nin Hayata Dokun Dernegi ile ortak gerceklestirecegi etkinlik haberi mailima dustugunde Jehan Barbur'u ilk kez gordum saniyorum. Ayni hafta icinde hem onun, hem Ceylan Ertem'in ismine birkac defa rastladiktan sonra ancak kesfettim neleri kacirdigimi. 
Dupduru sesler, mukemmel yorumlar, kulaklarimin pasini silen muzik. Uzun bir sure tekrar tekrar dinleyecegim kesin. 
Ne mutlu bana ki, Nisan ayinda her ikisini de canli dinleyebilecegim. Ceylan Ertem'le 20 Nisan'da, Beyoglu Hayal Kahvesi'nde Sezen Aksu Tribute konserinde, Jehan Barbur'la ise 26 Nisan'da Bilgi Universitesi Kustepe Kampusu'nde bulusmak icin sabirsizlaniyorum. 

Not: Bahar ve yaz boyu gitmek istedigim o kadar cok konser/etkinlik var ki, hangi birine gidecegimi sasirmis durumdayim. Kredi falan ceksem hepsine ancak giderim heralde. 

0 comments:

Post a Comment