June 6, 2014

Yaz gelemese de, ben onu geldi bilirim!

  No comments    
categories: ,
Ev kurma, yerlesme telasiydi derken yine uzun zaman oldu, ugrayamadim. Meger kocaman bir evi dayayip dosemek ne zormus, bitmez ismis (Ben son 7 yil icinde hep =/>50 m2'lik evlerde yasadigim icin biraz buyumesi bile benim icin buyukken, su an 144 m2). Mobilyasi gelse, cakilacak parcalar, duvar delmeli atraksiyonlu isler, yok su akmasi, lamba patlamasi, calismayan parcalar, mutemadiyen pislenmeler hic bitemedi... Demeyecegiim, cunku artik bitti!! Artik evin keyfini surmek, suslemek, kisisellestirmek kaldi geriye. Bundan sonra dekora dair, guzel paylasimlar olacak!

Ve artik sonuna geldigim, son bir haftamin kaldigi yuksek lisansimi da bitirdigim gibi, onumuzdeki heyecanli aylarin tadini cikarmak, dugun hazirliklarinin kucuk detaylarda kendimi kaybetmek zamanidir! Arayi acmadan daha duzenli yazacagimi umdugum bir doneme giriyoruz bence artik. :)

Gel gelelim, yazin bir turlu gelememesine karsin tarih itibariyle benim geldigini kabul ettigim favori mevsimime girerken, aklimi sacimla ilgili bir degisiklik yapma fikri celiyor gibi. Yillardir hic boya degmeden ve benzer modellerde kullandigim saclarima ombre yaptirmak gibi bir fikir dolaniyor kafamda. Saclarim koyu kestane, kaslar siyah. Dolayisiyla yaptirsam da sarilara varan acik renkleri kullanamam, kaslarla olumune tezat kalir! Fakat bir miktar aciklar olmasi, ozellikle masaliyken saclar harika duruyor. Kullanmasi zor mudur acaba, ince telli saclari yipratir mi diye dusunup duruyorum.
Yarin obur gun icinde bir karar verdim verdim, yoksa belli ki yaptirmaya niyetim yok, bu is yine kalir!

0 comments:

Post a Comment