April 18, 2015

Tembel Olmanin Ozgurlugu

  No comments    
categories: , , ,
Jumeirah-Beach-Dubai-UAE
Islerin yogunlugu ve Istanbul'un karmasasi arasinda kosturmaktan bir hal olmus vaziyette, biraz durup soluklanmaya hasret kalmisken, bu haftasonu hicbir planim olmamasi ilac gibi geldi! 

Baris'la Dubai collerinde ATV'lerle yarisma ve Basra Korfezi'nde dunyaya rest cekmis sekilde yuzme planlarim varken, vizemde cikan problem planlarimi suya dusurerek beni kocamla ayirdi. O bensiz Dubai'ye gidince, ben de aniden bosa cikan haftasonumu belki universiteden beri yapmadigim gibi evde miskin miskin bolca okuyup film izleyerek gecirmeye karar verdim. Sahil yuruyuslerim haricinde kanepeye neredeyse yapisik geciriyorum zamanimi. Bir yere yetisme telasi olmadan, trafikte gerilim yasamadan, yapilacak isler listem beni devamli durtmeden, tembel olmanin ozgurlugunu hissederek geciriyorum. 

Aylardir bakmayi isteyip bakamadigim fotograflari uzun uzun seyrettim, filmler izledim, acelesiz, telassiz yemek yaptim, ciceklerimi suladim, dolaplarimi temizledim, yuruyusumu yaptim, denizi izledim, falan. Ne kadar basit ama ne kadar az vakit ayirabildigim seyler aslinda. Ve gercekten, sehir kosturmasina oyle kaptiriyoruz ki kendimizi, tembelligin verdigi o muhtesem ozgurlugu unutuyoruz bazen. 

Bu haftasonunun Baris'i ozleme boyutunu kendime sakliyorum, ama plansiz gecen bir haftasonu sayesinde Pazartesi'ye cok daha saglam baslayacagimi simdiden hissediyorum! 

*{Fotograf Baris'tan}




0 comments:

Post a Comment