July 19, 2012

KOŞU

  No comments    
categories: 

Hayatim boyunca cok cesitli sporla ugrastim ve hicbirinde cok da zorlanmadim. 

Fakat bir spor var ki, kondusyonum ne kadar iyi olursa olsun, yine de beni zorluyor, bir turlu cikip rahat rahat dalagim sismeden tamamlayamiyorum! KO-SU. 3 saat boyunca baska birsey yapabilirim, ama yarim saatlik kosu beni darman duman edebiliyor. Gerci eskiden hic kosamazdim bile. Simdi en azindan yuruyusle karistirmak kaydiyla kosabiliyorum. 

Gecen sene Avrasya Maratonu'na girmeyi cok isteyip tarihini kacirmistim - dolayisiyla yeterince hazir da degildim. Fakat bu sene maratonda kosmayi gercekten cok istiyorum. 114 gun kalmis, 11 Kasim'da olacakmis bu seneki maraton. O zamana kadar kendimi hazirlamak icin pratige devam! Siz de ayni problemi yasiyor musunuz? Daha iyi ve uzun kosabilmek icin tavsiyeleriniz var mi?

Maraton ile ilgili detayli bilgi ve basvuru icin: http://www.istanbulmarathon.org/tr

0 comments:

Post a Comment